جمعه, 10 فروردين 1403
عنوان گروه خبري / ورزشی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 308
  • کد خبر : ۳۱۶۰
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد كاووس: برای رسیدن به اهداف‌مان باید فعل خواستن را صرف كنیم.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

عظیم جزیده پس از شکست 3 بر 2 سایپا مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: به تیم خوب شهرداری گنبد و بازیکنان باتجربه این تیم تبریک میگم. به نظرم  بازی برابری بود و آنها در فاز دفاعی بهتر بودند. از لحاظ فنی هم هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. آنها دریافت بهتری داشتند و بازیکنان ما برنامه ای که برای دریافت پیش‌بینی کردیم را برآورده نکردند.

وی ادامه داد: تیم بسیار جوانی داریم و همه جانانه می‌جنگند از این حیث به بازیکنانم تبریک می‌گوم. بالاخره بازی یک سر برد و در مقابل باخت است .

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: پس از دیدن عملکرد والیبالیست‌های سایپا، به این باور و نتیجه می‌رسیم که پتانسیل این تیم بسیار بالا است. تغییراتی در تاکتیک فعلی تیم صورت دادیم و در صورت اجرای صحیح نتیجه‌اش را قطعا خواهیم گرفت.

جزیده عنوان کرد: ما برای کسب موفقیت در مسابقات آینده و رسیدن به اهداف‌مان باید فعل خواستن را صرف کنیم. برای بازیکنان ما تفاوتی نخواهد کرد با چه تیمی و در چه سطحی دیدار می‌کنند، باید به حس خودباوری برسیم که برنده دیدارهای‌مان باشیم. ما در ادامه نیز با قدرت تمام در مسابقات حضور خواهیم یافت و تمامی تقابل هایمان را فینال می‌دانیم.

وی گفت: در غیر این صورت شرایط به همین منوال پیش رفته و پیشرفتی نخواهیم داشت. تیم ما دارای نقاط ضعف و قوت زیادی است. اگر این تغییرات تاکتیکی و رفتاری به سرعت انجام شود شک نکنید به زودی در لیگ برتر والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: بازیکنانم به خوبی جنگیدند و آینده درخشانی برای تیم بسیار جوان سایپا متصور هستم. در نیم فصل هم تیم ما تقویت خواهد شد. شاهد بودیم که قبل از حضور من سایپا ۶ بازی را باخته بود، من ریسک کردن و چالش اینچنینی را دوست دارم.

منبع خبر
روابط عمومی شهرداری گنبد کاووس
برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0