جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۱/۰۴/۰۶ 
  • کد خبر : ۲۳۷۶
چگونه فلش دیسك ها را بدون Safely Remove كردن خارج نماییم؟

فکر می کنم یادتان هست که وقتی اولین فلش دیسک تان را خریداری می کردید چقدر به شما تاکید می کردند که برای سالم ماندن فلشتان بهتر است از Safely Remove استفاده نمایید. سیستم عامل های گذشته این امکان را برای عدم خرابی فلش دیسک ها و از بین رفتن اطلاعات موجود در آن دارا بودند. اما زمان زیادی از آن دوران گذشته است و سیستم عامل ها نیز با گذر زمان پیشرفت های زیادی کرده اند و گزینه Safely Remove بیشتر جنبه فرمالیته پیدا کرده است.

به جز زمانی که فلش دیسک تان را در حین انتقال اطلاعات خارج کنید، در مواردی که فلش دیسک به صورت بدون استفاده به رایانه تان متصل است، بیرون کشیدن آن بدون Safely Remove کردن هیچ مشکلی برای فلشتان به وجود نخواهد آورد.

اما برای اینکه خیالتان از هر بابتی راحت شود، امروز قصد دارم امکانی را در ویندوز ۷ به شما معرفی کنم تا بدون زدن Safely Remove هم، هیچگونه مشکلی برای فلشتان به وجود نیاید.
در ابتدا توجه داشته باشید که فلش یا هارد اکسترنال مورد نظرتان باید به کامپیوترتان متصل باشد.

قدم اول: باز کردن Device Manager
برای اینکار کافی است در منوی استارت کلمه Device Manager را جستجو نمایید.

قدم دوم: دنبال USB Device ها بگردید
زمانی که Device Manager باز شد، کافی است روی Disk Drives کلیک کنید تا باز شود. دستگاه های USB همواره در نام خود عبارت “USB” را دارا میباشند.

قدم سوم: انتخاب گزینه Quick Removal
روی وسیله مورد نظرتان دابل کلیک نمایید و به تب Policies بروید و اولین گزینه را انتخاب نمایید

به همین سادگی! از این به بعد با خیال راحت و بدون نگرانی از هر گونه مشکلی می توانید فلش یا هارد اکسترنالتان را بدون Safely Remove کردن خارج نمایید. فقط توجه داشته باشید که بهتر است در حین انتقال اطلاعات از اینکار اجتناب کنید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0