جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 471
  • کد خبر : ۳۰۸۴
آگهی تجدید مناقصه كلیه واحد های مسكونی و غیر صنعتی

شهرداري گنبد كاووس در نظر دارد  کلیه  واحد های مسکونی  و غیر صنعتی ( تجاری و اداري شامل :دفاتر کار ، فروشگاه ها ،کارگاه ها ، تعمیرگاه ها ، مراکز ورزشی ، تفریحی ، آموزشی ، خدماتی و ... ) به همراه اثاثیه و لوازم  ثابت  و موجودی کالاهای آنها متعلق به ساکنین محدوده قانونی شهر گنبد کاووس را در مقابل آتش سوزی  و حوادث طبیعی  به مدت یکسال بیمه نماید . لذا کلیه شعبات مرکزی  بیمه ها که مايل به شركت در مناقصه هستند  پیشنهادات خود را به شهرداری  تحویل نمایند .

مورد بیمه :عبارتست از  بیمه ساختمان  وتاسیسات و اثاثیه و لوازم ثابت و سایر موجودی های  کلیه  واحد های مسکونی و غیرصنعتی( تجاری و  اداري شامل :دفاتر کار ، فروشگاه ها ،کارگاه ها ، تعمیرگاه ها ، مراکز ورزشی ، تفریحی ، آموزشی ، خدماتی و ...) متعلق به ساکنین شهر گنبد کاووس با تعداد 48000  واحد مسکونی  و غیرصنعتی  که شامل (6000 واحد غیر صنعتی  ) و (42000 واحد مسکونی )

مبلغ بیمه شده :

الف ) ارزش ساختمان  و تاسیسات  هر یک از واحد های مسکونی و غیرصنعتی تا سقف به عدد  000/000/200 ریال  بحروف دویست میلیون ریال

ب) ارزش اثاثیه  و لوازم ثابت و موجودی کالاهای هر یک از واحد های مسکونی  و غیر صنعتی تا سقف به عدد  000/000/100  ریال بحروف صد میلیون ریال

ج)مجموع سرمایه مسکونی 000/000/000/600/12 ریال  و مجموع سرمایه غیر صنعتی 000/000/000/800/1 ریال

خطرات تحت پوشش : شامل آتش سوزی ، انفجار ، صاعقه ، سیل  و طغیان آب و سیلاب ،  زلزله ،  کولاک  ، طوفان و تندباد  ، گردباد ، ریزش ، رانش و فروکش نمودن  زمین  ، ضایعات ناشی از برف و باران ، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف ، ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب  ناشی از سرما  و یخبندان ،  سقوط هواپیما و بالگرد، هزینه های پاکسازی و  جمع آوری ضایعات تا سقف 10% سرمایه هر واحد

عدم اعمال ماده 10 قانون بیمه  و قاعده نسبی

امکان صدور الحاقیه افزایش ( ارزش ساختمان  و اثاثیه ) جهت واحد های متقاضی با نرخ فوق

در کلیه خطرات پرداخت خسارت ها  با تایید سازمان آتش نشانی می باشد و ضمنا جهت پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی و غیر صنعتی نیاز به پروانه تجاری و مسکونی  و پروانه کسب نمی باشد .

بیمه گر موظف است به محض اعلام خسارت توسط بیمه گذار یا هر یک از مالکین (موجر و مستاجر) نسبت به اعزام کارشناس (نهایتا تا 24 ساعت ) به محل وقوع حادثه  جهت تعیین مبلغ خسارت  و پرداخت وارده بصورت کامل پس از کارشناسی حداکثر  ظرف مدت 20 روز اقدام نماید .

مهلت اعلام خسارت از ناحیه بيمه گذار پس از اطلاع به مدت 30 روز از جانب بيمه شدگان ( خسارت ديدگان) نهايت ظرف 2 ماه

صدور بیمه نامه بدون نیاز به بازدید اولیه ، ارائه مدرک  و مراجعه مالکین با کد معرف شرکت کارگزاری384  مورد نظر شهرداری خواهد بود .

حق بیمه:  20% نقدی پس از صدور   و الباقي طي 8  قسط مساوی در طول  مدت قرارداد  پرداخت می گردد .

اطلاع رسانی عمومی  و تبلیغاتی در خصوص حوادث تحت پوشش و شرايط مشمول دريافت خسارت در سطح شهر  در حد متعارف نظير بنر، روزنامه و ... بر عهده شرکت بیمه طرف قرارداد خواهد بودو در صورت عدم اطلاع رساني در سطح شهر اعلام خسارت بدون سقف زماني مي باشد.

در صورت عدم رضایت بیمه گذار از خدمات  شرکت بیمه گر ، بیمه گذار مجاز به فسخ قرارداد بصورت روز شمار خواهد بود .

شركت كنندگان بايد مبلغ 000/000/300 ريال بعنوان سپرده شرکت در مناقضه را به صورت ضمانت نامه بانكي يا وجه نقد به حساب  700785143416 نزد بانك شهر واريز و فيش مربوطه را ضميمه اسناد نمايند.

شرکت کنند گان  در مناقصه می توانند  پیشنهادات خود را تا حداکثر تا پایان وقت اداری  روز سه شنبه مورخه   5/9/ 98 به امور اداری شهرداری تسلیم و رسید دریافت نمایند .

شرکت کننده می بایستی سپرده یا ضمانتنامه بانکی خود را در پاکت الف و اطلاعات کلی شرکت ، آخرین روزنامه رسمی و آگهی تغییرات شرکت و معرفی نامه از شعبه مرکزی را در پاکت ب و اسناد مناقصه و فرم پیشنهاد قیمت را در پاکت ج تکمیل و لاک مهر نماید و تحویل امور مالی شهرداری نمایند .

شهرداری در  رد یا قبول یک یا هریک از پیشنهادات مختار است .

به پیشنهادات مخدوش ، مبهم ، مشروط ، پیشنهادات بدون سپرده  و یا پیشنهاداتی که پس از موعود مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرط انتخاب نفر دوم مناقصه : ماوالتفاوت قیمت پیشنهادی نباید از مبلغ سپرده شرکت در مناقصه بیشتر باشد .

در صورتیکه برندگان  نفرات اول و دوم و  سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

برای کسب اطلاعات با شماره تلفن های 18-2221214 (امور قرارداد ها )  و     09116447146(مشاور بیمه ای ) تماس حاصل نمایید.

پیشنهادات واصله روزچهارشنبه راس ساعت 15 مورخه6/ 9/98  در محل کمیسیون مستقر در شهرداری بازگشایی خواهد شد.

منصور طعنه گنبدی

شهردار گنبد کاووس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0